Засідання творчої групи психологів та соціальних педагогів

              На сучасному етапі розвитку українського суспільства надзвичайно актуальною є загальнодоступність освіти для дітей з особливими потребами. Реформування дошкільної та середньої освіти передбачає інтеграцію у світовий освітній простір та забезпечення рівного доступу до якісної освіти всіх громадян України.

              Зростання кількості дітей з обмеженими функціональними можливостями вимагає пошуку засобів і форм їх інтеграції у різних сферах життя.

          Як же максимально сприяти соціальній адаптації дітей з інвалідністю, допомогти їм реалізувати свої людські права і потенційні можливості, відчути себе необхідними і повноправними членами суспільства? Це – найбільш актуальні питання, які хвилюють педагогів ЗО міста. З метою створення ефективних корекційно-розвиткових програм для системного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі навчання, психологи та соціальні педагоги ЗО міста створили творчу групу.

         22 березня 2018 року на базі міського методичного кабінету члени творчої групи обговорювали методичні аспекти створення психокорекційних комплексів та їх ефективне практичне застосування.

          Учасники творчої групи планують розробити авторські програми, спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери, мовлення та особистості дітей за напрямами відповідно до індивідуальних особливостей дітей.
 








Чергове методичне об’єднання психологів та соціальних педагогів відбулось 6 лютого на базі ЗОШ №4.

З метою формування в учнів загальної готовності до професійного самовизначення, практичний психолог школи Юкал Олеся Володимирівна провела тренінг з учнями 10 класу на тему «Механізм і досвід свідомої саморегуляції – ключ до проектування професійної діяльності». Під час тренінгу учні вчились проектувати свій професійний шлях, складаючи алгоритм дій, що допоможе їм у процесі самовизначення. За допомогою практичних вправ Олеся Володимирівна спонукала школярів самостійно приймати рішення і передбачати їх наслідки.

Учасники семінару позитивно висловились про досвід колеги та прийшли до висновку, що тренінгова форма роботи є ефективною у профорієнтаційній діяльності шкільного психолога.     

             

                              

8 листопада 2017 року на базі ЗНВК відбулось методичне об’єднання фахівців психологічної служби системи освіти міста для опрацювання науково-методичної теми: «Теоретико-методологічні проблеми детермінації психічної регуляції діяльності і поведінки школярів».

З метою вивчення та поширення практичного досвіду шкільних психологів, було організовано круглий стіл для обговорення даної проблематики.

Методист ММК Кисельова А.В. представила презентацію «Проблема детермінації психічної регуляції діяльності і поведінки школярів».

Практичний психолог ЗОШ №6 Гаврилюк Т.В. підготувала матеріали про психодіагностичні методики для оцінювання регуляторного досвіду школярів, з метою визначення можливостей формування самостійності в управлінні поведінкою та діяльністю у цих школярів.

Соціальний педагог Павловська Н.В та практичний психолог Левченко Н.В. ЗОШ №2 представили модель ефективної взаємодії практичного психолога та соціального педагога у формуванні самостійності учнів «групи ризику».

Новопризначений психолог ЗОШ №3 Попович Д.П. розробила інтелект-карту типології помилок у роботі психолога.

Дідківська Н. Г., практичний психолог ЗНВК №1, провела практичне заняття з учнями 10 класу на тему «Формування самоактивності та саморегуляції діяльності та поведінки школярів», в ході якого учні опановували прийоми регуляції власної поведінки та підвищення самооцінки.

 


Тиждень соціально-психологічної служби