Традиційно протягом лютого-березня в ЗДО проходять творчі звіти педагогів, які атестуються в поточному навчальному році.

Освітяни-дошкільники презентують власні напрацювання, демонструють свою педагогічну майстерність, проводять різні форми роботи з вихованцями.

 

19 лютого досвідом роботи по формуванню у дітей ціннісного ставлення до культурно-історичної спадщини українського народу засобами музичного виховання ділилася музичний керівник ЗДО №5 «Веселка» Сущенко О.В.

Педагог презентувала авторські мнемотаблиці по вивченню колискових та українських народних пісень, представила власні асоціативні картки по ознайомленню дітей з народними символами та оберегами, познайомила з системою планування музичних занять у народознавчій світлиці, поділилась досвідом роботи по виготовленню атрибутів до свят, розваг, музичних занять.
Вихованці ЗДО №5 "Веселка" із задоволенням виконували українські народні пісні, таночки, грали на народних музичних інструментах, демонстрували силу та витривалість у народних рухливих  іграх.

 

    

 

15 лютого в рамках атестаційного періоду відбувся творчий звіт вихователя корекційної групи ЦРД «Сонечко» Пінчук І.М.

Вихователь продемонструвала різні види дидактичних ігор, спрямованих на автоматизацію і диференціацію звуків у словах, вправи на розвиток артикуляційного апарату, мовленнєвого дихання.

Використовуючи ігрові технології, сприяла розвитку звязного мовлення дітей, формувала комунікативні навички. Створюючи проблемні пошуково-ігрові ситуації «Куди поділись сніговички», «Звідки взялася водичка», педагог мотивувала дітей до самостійних суджень і висновків.

Пінчук І.М. плідно працює над розвитком когнітивної сфери малят та збагачує їх емоційно-чуттєву.

  

 

14 лютого досвід роботи з вихованцями логопедичної групи ЗДО №7 «Ромашка» презентувала вихователь Журавльова О.В.

Пріоритетним у своїй роботі вважає розвиток у дітей психічних процесів, формування у них базових якостей. Під час практичної роботи з малюками використала психоемоційні вправи, вправи на розвиток слухових, зорових, дотикових аналізаторів. Сприяла розвитку у дітей пізнавальних інтересів до обєктів живої природи через ІКТ-технології, відеопрезентації. Чільне місце в освітній діяльності відводить розвитку дрібної моторики через систему спеціально підібраних вправ і занять з ліплення. На заняттях з ліплення використовує як традиційні матеріали – пластилін, глину, так і нетрадиційні – муле-патат. Спільно з дітьми реалізує екологічні проекти: «Пташина їдальня», «Вітер-помічник».

 



Робота по ознайомленню з роботою вихователів, які атестуються триває.

27 лютого в рамках атестації відбувся творчий звіт вихователя логопедичної групи ЗДО «Ромашка» Шевчук Г.М.

       Галина Миронівна презентувала досвід роботи по впровадженню квест-технології та методики Джорджа Кюізенера в освітній процес з дітьми логопедичної групи, ділилася напрацюваннями з колегами навчального закладу.
        Шевчук Л.М. продемонструвала застосування кольорових паличок Дж.Кьюізенера при формуванні у дітей навичок алгоритмічної культури мислення, розвитку дрібної моторики, зорового та просторового відчуття, пам*яті, мислення, уваги; удосконалення навичок кількісної та порядкової лічби у прямому та зворотному рахунку; засвоєнні еталонів кольору, співвідношень висоти і довжини.
     Використовуючи схематичні малюнки - друдли, вихователь забезпечує умови для розвитку у дітей асоціативного, дивергентного та творчого мислення. Диференціює завдання для малят відповідно їх особистісного розвитку, мотивує дітей до виконання різної складності завдань: вирішення арифметичних задач, вправ на логічне мислення. Насичує заняття цікавим пізнавальним матеріалом.

 

                                                      


      Продовжується ознайомлення з роботою педагогів ЗДО міста, які атестуються у 2018 році

20 лютого відбулися творчі звіти педагогів ЦРД «Сонечко»

                Вихователь ясельної групи Кураченко Юлія Миколаївна продемонструвала роботу по розвитку у дітей сенсорно-пізнавальних інтересів.
               Педагог вміло використовує різноманітний матеріал, який сприяє розвитку тактильних відчуттів, зорової оцінки, слухової уваги, смакових якостей.
Юлія Миколаївна формує вміння дітей визначати колір предметів, порівнювати їх за величиною, визначати властивості предметів на дотик. Мотивує дітей до виконання різної складності завдань через прості ігрові дії-дослідження. Ставить проблемні, причинно-наслідкові запитання до дітей.
           Вихователь забезпечує емоційно-психологічний комфорт на занятті через зустрічі із казковими героями. Працює над збагаченням лексичного запасу слів.

 

                  


 Представила досвід проведення корекційно-розвиткових занять з вихованцями корекційної групи вчитель-дефектолог ЦРД «Сонечко» Гордієнко А.А.

             Пріоритетним у роботі вважає розвиток у дітей психічних процесів, формування у них навиків відтворення, запам*ятовування, самостійності.

         При проведенні занять Гордієнко А.А. використовує розвивальні ігрові завдання на розвиток артикуляційного апарату, дрібної моторики. Пропонує дітям виконати різноманітні маніпулятивні ігри з дрібним матеріалом. Анастасія Анатоліївна формує навички дітей самостійно визначати властивості та різний стан води за допомогою тактильних відчуттів. Раціонально поєднує навантаження на когнітивну сферу з арт-терапевтичними вправами. Використовує методи переконання через нескладні досліди. Сприяє розвитку логіко-математичних вмінь дітей. Диференціює роботу з вихованцями. Забезпечує психологічний комфорт на заняттях.

      
 


Введення дошкільнят другої молодшої групи ЦРД "Сонечко" у світ музичного мистецтва здійснює  Цуба В.А.  
Своїми напрацюваннями Валентина Анатоліївна поділилася при проведенні занять з музичного виховання

       Педагог відповідально підходить до вибору музичного репертуару для дітей молодшого віку. Доцільно інтегрує різні види музичної діяльності, що забезпечує рівномірне емоційне та фізичне навантаження на дітей.
          Музичний керівник  формує у дітей навички виконання музично-ритмічних рухів, слухання музичних творів, співочих навиків. Сприймання музичного твору здійснюється шляхом звукової мультимедійної презентації. Мотивує дітей до виконання ігрових дій. Використовуючи ігрові технології, методи зацікавлення, перевтілення активізує діяльність дошкільнят на заняттях.        


    

 


23.02.2017р. в рамках атестації  відбулися творчі звіти педагогів  ДНЗ №4 «Калинонька»  Мойсєєнко Н.Ю., Грушецької  Н.О. на який була запрошена Гарбарчук Н.М., методист відділу освіти,  член атестаційної комісії навчального закладу.

Вихователі не тільки гідно представили свою роботу у міжатестаційний період, але й провели ряд відкритих занять.

Пріоритетним напрямком роботи вихователя Мойсєєнко Н.Ю. є формування у дітей дошкільного віку мовленнєвої компетентності. Заняття проводить у формі екскурсій-подорожей на телеканал 1+1, занять-зустрічей з мультиплікаційними та  казковими героями,  занять-пошуків.

Наталія Юріївна ефективно  продемонструвала особистісно-діяльнісний підхід до організації та проведення комплексного заняття із мовленнєвого спілкування. Для результативної роботи з вихованцями використала інформаційно-комунікаційні технології, сучасні  форми організації дітей, інтерактивні методи, дидактичний матеріал різної складності – асоціативні картки, коректурні таблиці, текстові рядки, мовленнєві ігри та вправи на розвиток моно-діалогічного, зв’язного  мовлення.  Велику роль відводить збагаченню словника дітей.  Підвищенню якості проведення заняття сприяла мовленнєво-комунікативна взаємодія   педагога з дітьми  на засадах партнерства та співробітництва.

  

Пріоритетним у професійній діяльності педагога ДНЗ №4 Грушецької Н.О. є застосування ігрових методів навчання при проведенні занять.

Забезпеченню результативності заняття з мовленнєвого спілкування сприяли доцільно використані ТЗН, ігрові вправи на розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату, дрібної моторики, комунікативні вправи із застосуванням арт-терапії «Поміркуй», «Впізнай та назви настрій», мовленнєві - «Запитання-відповідь», «Продовж  речення», «Добери слово», ігрові маніпулятивні дії із словесним супроводом: «Мультяшний герой»; дидактичну рамку.

Корнієнко Н.Ю. вміло диференціює роботу з вихованцями старшої групи, пропонуючи виконати роботу різної складності – від місцезнаходження запропонованого звуку у словах  до утворення питальних та розповідних речень.   

Шквал емоцій викликав у дітей прихід справжнього клоуна, який запросив малят на циркову виставу.

  


Продовжується вивчатися робота педагогів ДНЗ міста, які атестуються у 2017 році. 

          21.02.2017р. на базі ДНЗ №7 членами атестаційної комісії вивчалася система роботи вихователя середньої групи П'янтківської Л.М. Педагог вкотре продемонструвала творчий підхід, компетентність при підготовці та проведенні комплексного заняття із   мовленнєвого спілкування.  Лідія Миронівна широко  застосовує  інтерактивні форми роботи, коректурні таблиці, технічні засоби навчання,  диференціює роботу з вихованцями середньої групи, об'єднуючи їх пари,  групи для виконання різної складності завдань. Забезпеченню комунікативно-мовленнєвої активності дітей сприяли використані методи: «відкритий мікрофон», «мовленнєва карусель», «інтелектуальна розминка». Використовуючи методи ТРВЗ, коректурні таблиці,  вихователь спонукала дітей до складання казки «Рукавичка».

Роботу по розвитку зв'язного мовлення, формуванню навичок інтонаційної виразності при декламуванні знайомих літературних творів продовжує здійснювати П'янтківська Л.М. при проведенні театралізованої діяльності. Вихованці середньої групи самостверджуються,  вміло оперують  набутими знаннями, розвивають свої творчі та  артистичні здібності у складанні та демонструванні казки «Рукавичка на новий лад».

Справжнім відпочинком та релаксом між заняттям із мовленнєвого спілкування і театралізованою діяльністю слугували хвилинки смакування корисним фіто чаєм.

 
 

Завершується вивчення системи роботи практичного психолога ЦРД «Сонечко» Мойсєєнко Ю.А.

Педагог працює над розвитком  емоційно - вольової сфери та психічних процесів дітей корекційної групи. Чільне місце на занятті відводить знайомству малят із світом соціальних стосунків. Професійно інтегрує  ігрові вправи із завданнями на розвиток когнітивної та емоційної сфери дітей. Застосовує метод обговорення та розігрування ситуацій у колі: «Мій настрій», «Визнач настрій». На занятті пропонує малятам використати недомальований малюнок та доповнити його  настроєм, який викликає позитивні емоції.

 

Методистом відділу освіти Гарбарчук Н.М., керівником ЦРД «Сонечко» Гордієнко С.В., вихователем-методистом Коблюк Н.П. продовжується вивчатися система роботи вихователів ЦРД, які підлягають черговій атестації у 2017р.

14.02.2017р. Дідківська Ірина Сергіївна, інструктор з фізкультури ЦРД «Сонечко», презентувала систему роботи з вихованцями за навчально-методичним посібником «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» та провела заняття із фізкультури, яке не лише сприяло розвитку фізичних здібностей дітей - сили, витривалості, кмітливості, а й вирішувало завдання сталого розвитку.

 

Керівник гуртка із зображувальної діяльності Хоменко Катерина Володимирівна спрямовує свою роботу з розвитку творчих здібностей дітей, формує вміння вихованців виготовляти та презентувати власні роботи, забезпечує емоційно-психологічний комфорт, використовуючи технічні засоби навчання. Велике захоплення викликало у дітей виготовлення Валентинок для своїх друзів, рідних.

 

Розвиток творчих здібностей у хореографічному мистецтві здійснює Недашківська Анна Володимирівна, керівник гуртка із хореографії. Педагог формує вміння дітей гармонійно поєднувати різноманітні танцювальні рухи під час виконання Театру танцю «Сон маленької балерини», прищеплює любов до класичної музики, сприяє вихованню позитивних почуттів до мистецтва.

 

Керівники гуртків та психолог ЦРД «Сонечко» представили на педагогічну виставку «Сучасна освіта Малина, 2017» систему роботи з вихованцями:

  • Недашківська А.В. «Вплив хореографічного мистецтва на розвиток фізичної досконалості та творчого потенціалу дошкільників»;
  • Дідківська І.С. «Зміцнення фізичного здоров’я дітей через використання оздоровчих технологій»;
  • Мойсєєнко Ю.А., Хоменко К.В. «Використання методу арт-терапії для корекції емоційної сфери дітей з особливими потребами».

Всі роботи високо оцінені та представлені на обласну педагогічну виставку «Сучасна освіта Житомирщини, 2017».