10.12.2019 р. відбулося методичне обєднання асистентів вихователя. В ході роботи були опрацьовані питання організаційної роботи асистента вихователя, поточні питання які виникли в процесі роботи, також асистенти вихователя ділилися досвідом роботи з молодими колегами  які працюють перший рік з дітьми з ООП.


_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

         Станом на 1.01.2018 р. в ЗЗСО м.Малин на інклюзивній формі навчання перебувало 11 дітей. Розподіл освітньої субвенції на 2018 рік між ЗО відбувся відповідно до місця навчання дітей з особливими потребами. Державна субвенція  розподіляється на дві частини: оплату праці та придбання засобів корекції для згаданої групи дітей. Граничний розмір загального обсягу субвенції на придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку становить 35%.

 

ЗЗСО

Кількість дітей

Загальна сума

Сума для придбання матеріалів для корекційних занять

ЗНВК

2

15718

5501

ЗОШ №2

2

15718

5501

ЗОШ №3

4

31440

11003

ЗОШ №4

1

7860

2750

ЗОШ №5

2

15718

5501

 

   Всі передбачені кошти були витрачені на закупівлю дидактичних матеріалів для проведення корекційно-розвиткових занять та оснащення  ресурсних кімнат.


_____________________________________________________________________________________________

10 грудня 2018 р. о
голошено конкурс на зайняття вакантних посад фахівців КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МАЛИНСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації, відділ освіти виконавчого комітету Малинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад фахівців КУ Малинський ІРЦ Малинської міської ради.

Про це повідомляє сайт відділу освіти виконавчого комітету Малинської міської ради.

Основні вимоги до кандидатів на посади логопеда-дефектолога, вчителя-реабілітолога з лікувальної фізкультури, вчителя-реабілітолога з корекційної освіти, вчителя-логопеда:

-вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія», «Фізичне виховання» (лікувальна фізкультура); за спеціальністю логопед, сурдопедагог, олігофренопедагог, тифлопедагог, – стаж роботи за фахом не менше двох років.

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- копію паспорта громадянина України;

- заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі;

- заповнену особову картку працівника (форма П-2) з автобіографією;

- копію(копії) документа (документів) про освіту із додатками ;

- копію трудової книжки;

- письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит та проходять співбесіду.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається В.О.директора КУ Малинський ІРЦ Малинської міської ради.

Документи на участь в конкурсі подаються особисто, або поштою та приймаються протягом 20 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 11601, вул.Паркова буд.4,корпус №3, м.Малин Житомирська область.

Телефон для довідок : (04133) 5-13-43 , 0986221969.

Конкурс відбудеться 10.01.2019р. (про дату претенденти будуть повідомлені додатково).
 

Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посади педагогічних працівників ІРЦ

І. Знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими потребами:

1.Назвати 2-3 документа міжнародного законодавства у сфері інклюзивної освіти.

2. Назвати основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.

3. Дати визначення терміну: інклюзивне навчання (ст.1 «Про освіту»).

4. Дати визначення терміну: інклюзивне освітнє середовище (ст.1 «Про освіту»).

5. Дати визначення терміну: особа з особливими освітніми потребами (ст.1 «Про освіту»)

6. Назвати порядок організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (п.1 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872)

7.Назвати порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 06.02.2015р. №104/52.

8. Перерахувати відповідальних за створення  умов для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти (ч.1 ст.19 «Про освіту»)

9. Вкажіть скільки учнів повинно бути в інклюзивному класі? (п.8 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872)., дітей у групі ЗДО.

10. Які особливості навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами у його корекційній  спрямованості . (п.11 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).

11. Назвати, відповідно до яких документів здійснюється навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням .

12. Вкажіть які послуги надаються особам з особливими освітніми потребами (ч.4 ст.20 «Про освіту»).
 

ІІ. Знання основ спеціальної педагогіки:

1.Поясніть сутність та вкажіть класифікацію порушень психофізичного розвитку.

2. Відтворіть план  написання психолого-педагогічної характеристики учня.

 3.Охарактеризуйте організацію корекційної роботи з дітьми, що мають порушення емоційно-вольової сфери.

4.Що входить у поняття  корекційно-розвиткового середовища та яка його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

5.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.

6.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

7.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.

8.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.

9.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.

10.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.

11.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.

12. Охарактеризуйте  психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитк
 

 ІІІ. Знання основ управління закладом освіти:

1.Назвіть  правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.

2. Назвіть основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.

3. Назвіть порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.

4. Зобразіть схематично місце ІРЦ в структурі освіти.

5. Хто має право і зобов’язаний створювати матеріально-технічну базу ІРЦ.

6. Розкажіть про вимоги до  кадрового забезпечення ІРЦ.

7. В  чому суть корекційно-розвиткової  роботи як складової  інклюзивного навчання.

8. В чому суть співробітництва та які основні принципи командного підходу.

9. Опишіть своє бачення посадових обов’язків як фахівця ІРЦ.

10. Якими нормативно-правовими документами регламентується робота ІРЦ.

11. Що таке комплексна оцінка діяльності центру та в якому разі вона відбувається повторно.

12. Як ви розумієте поняття «корупція»? Чи можливо застосовувати це поняття до діяльності педагога?

 

 

 З 12 по 16 лютого 2018 року при КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР пройшли заочні курси асистентів інклюзивних класів, які відвідали асистенти і  наших шкіл

 На заняттях розглядались такі питання як:

  • використання ІКТ у професійній діяльності педагогів;
  • особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі;
  • технології формування позитивного психологічного клімату в дитячому колективі;
  • розвиток емоційновольової сфери школярів засобами АРТ-техніки;
  • розвиток зв’язного мовлення в учнів з особливими освітніми потребами на уроках читання та української мови;
  • освітні завдання, ролі  та функції асистента вчителя в інклюзивному класі;
  • документація асистента вчителя в інклюзивному класі;
  • індивідуальна програма розвитку як умова надання якісних освітніх послуг дитині з особливими освітніми потребами;
  • співпраця асистента вчителя з іншими фахівцями .

   Лекторами виступили  Осадчук Наталія Олександрівна, Шугай Тетяна Йосипівна, Власенко Валентина  Вікторівна та інші.

_____________________________________________________________________________________________________________


  На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» в місті активно впроваджується інклюзивна освіта для дітей з особливими  освітніми потребами .

    Станом на 1.09.2017 р в ЗЗСО міста на інклюзивній формі навчається 11 дітей, зокрема:
ЗНВК "Школа-ліцей №1 ім. Н.Сосніной" -2 дитини;
ЗОШ №2- 2 дитини;
ЗОШ №3- 4 дитини;
ЗОШ №4- 1 дитина;
ЗОШ №5-2 дитини.
     З кожною дитиною працює асистент вчителя, який  забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами: разом із вчителем класу виконує навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми їх проведення, допомагає дитині у виконанні навчальних завдань, залучає учня до різних видів навчальної діяльності.
   З державного бюджету місцевим бюджетам була надана державна підтримка особам з особливими освітніми потребами. За рахунок субвенції здійснюється оплата таких видатків:
   проведення додаткових корекційно-розвиткових занять, що визначенііндивідуальною програмою розвитку для учнів інклюзивних класів та робочим навчальним планом (індивідуально навчальним планом учня) для учнів спеціальних класів;
   придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, які дають змогу дитині опанувати навчальну програму.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Оголошено конкурс  на зайняття вакантних посад фахівців КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МАЛИНСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації, відділ освіти  виконавчого комітету Малинської міської  ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад фахівців  КУ Малинський ІРЦ Малинської міської ради.

Про це повідомляє сайт відділу освіти виконавчого комітету Малинської міської ради.

Основні вимоги до кандидатів на посади практичного психолога, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога з лікувальної фізкультури, вчителя-реабілітолога з корекційної освіти, вчителя-логопеда:

-вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія», «Фізичне виховання» (лікувальна фізкультура); за спеціальністю логопед, сурдопедагог, олігофренопедагог, тифлопедагог, практичний психолог;
– стаж роботи за фахом не менше двох років.

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

-  копію паспорта громадянина України;

- заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі;

- заповнену особову картку працівника (форма П-2) з автобіографією;

- копію(копії) документа (документів) про освіту із додатками ;

- копію трудової книжки;

-  письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит та проходять співбесіду.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається В.О.директора КУ Малинський ІРЦ Малинської міської ради.

Документи на участь в конкурсі подаються особисто, або поштою та приймаються протягом 20 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 11601, вул.Паркова буд.4,корпус №3, м.Малин  Житомирська область.

Телефон для довідок : (04133) 5-13-43  , 0986221969.

Конкурс відбудеться 06.09.2018р. ( про дату претенденти будуть повідомлені додатково).

 

 

Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посади педагогічних працівників ІРЦ

І. Знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими потребами:

1.Назвати 2-3 документа міжнародного законодавства у сфері інклюзивної освіти.

2. Назвати основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.

3. Дати визначення терміну: інклюзивне навчання (ст.1 «Про освіту»).

4. Дати визначення терміну: інклюзивне освітнє середовище (ст.1 «Про освіту»).

5. Дати визначення терміну: особа з особливими освітніми потребами (ст.1 «Про освіту»)

6. Назвати порядок організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (п.1 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872)

7.Назвати порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 06.02.2015р. №104/52.

8. Перерахувати відповідальних за створення  умов для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти (ч.1 ст.19 «Про освіту»)

9. Вкажіть скільки учнів повинно бути в інклюзивному класі? (п.8 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872)., дітей у групі ЗДО.

10. Які особливості навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами у його корекційній  спрямованості . (п.11 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).

11. Назвати, відповідно до яких документів здійснюється навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням .

12. Вкажіть які послуги надаються особам з особливими освітніми потребами (ч.4 ст.20 «Про освіту»).
 

ІІ. Знання основ спеціальної педагогіки:

1.Поясніть сутність та вкажіть класифікацію порушень психофізичного розвитку.

2. Відтворіть план  написання психолого-педагогічної характеристики учня.

 3.Охарактеризуйте організацію корекційної роботи з дітьми, що мають порушення емоційно-вольової сфери.

4.Що входить у поняття  корекційно-розвиткового середовища та яка його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

5.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.

6.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

7.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.

8.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.

9.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.

10.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.

11.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.

12. Охарактеризуйте  психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитк
 

 ІІІ. Знання основ управління закладом освіти:

1.Назвіть  правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.

2. Назвіть основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.

3. Назвіть порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.

4. Зобразіть схематично місце ІРЦ

Copyright УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ © 2024