Панорама методичних здобутків педагогів закладів дошкільної освіти
5 лютого на базі ЗДО №4 «Калинонька» відбувся міський методичний захід «Арт-багаж. Педагогічні знахідки». Мета проведення даного заходу – ознайомлення педагогів ЗДО з роботами колег, які представляють власний педагогічний досвід на освітянську виставку «Сучасна освіта Малина – 2019», поширення педагогічних здобутків серед колег-дошкільників.
Чудові педагогічні ідеї, творчі здобутки, корисні методичні поради, освітянські знахідки демонстрували:
та одержали чудові подарунки - музичні нагороди від вихованців ДНЗ №4, а слова подяки, вдячності, захоплення від педагогів ЗДО міста.
Всі присутні отримали заряд професійної енергії, стимул до творчої педагогічної праці.
Педагогічна виставка "Сучасна освіта Малина - 2019"
Традиційною стала участь педагогів ЗДО у освітянських виставках «Сучасна освіта Малина», «Сучасна освіта Житомирщини».
І цьогоріч 11 педагогічних працівників різних категорій представили власні напрацювання на педвиставку «Сучасна освіта Малина-2019». Активну участь у подачі матеріалів на міський етап педагогічної виставки взяли педагоги навчальних закладів №7 «Ромашка», №
ДНЗ №1 |
Мойсеєнко Наталія Юріївна, вихователь-методист ДНЗ |
Мультимедійний контент Серія відеомнемотаблиць для вивчення напам’ять віршів на зимову тематику дітьми старшого дошкільного віку |
Мультимедійний контент вміщує серію відео-мнемотаблиць для вивчення дітьми напам’ять віршів на зимову тематику. Представлено п’ять відеомнемотаблиць, які сприяють швидкому засвоєнню віршованого літературного твору через слухові, зорові аналізатори. |
Центр розвитку дитини «Сонечко» |
Пінчук Ірина Михайлівна, вихователь |
Навчально-методичний посібник «Використання методу Sandpiay для пізнавального і мовленнєвого розвитку дітей з особливими потребами» |
У навчально-методичному посібнику представлений власний педагогічний досвід вихователя по використанню методу Sandpiay для пізнавального і мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Запропоновані дидактичні ігри, ігрові вправи та авторські казки доцільно використовувати під час ігор з піском. |
ДНЗ №3 |
Куберт Наталія Олександрівна, вихователь |
Навчально-методичний посібник «Формування у дітей здорового способу життя через систему фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО»
|
У навчально-методичному посібнику розкрито систему роботи вихователя по формуванню у дітей здорового способу життя. Представлені різноманітні форми, засоби, методи роботи з дошкільниками, інноваційні освітні технології, застосування яких сприяє оздоровленню дитячого організму, слугує профілактикою для різних видів захворювань опорно-рухового апарату, підвищує опірність і захисні сили дитячого організму до застудних захворювань. |
ДНЗ №4 |
Гринцевич І.В., Прокопенко О.М., ДНЗ №4 Завідувач ДНЗ, вихователь-методист ДНЗ |
Методичний посібник «Теоретичні джерела і практичні орієнтири управлінської діяльності з застосування інноваційних форм роботи з педпрацівниками та дошкільниками у ДНЗ засобами лего-технології» |
Розкрито зміст роботи з дошкільниками через використання лего-технологій у різних видах дитячої діяльності. Застосування лего-технології в освітньому процесі сприяє формуванню когнітивної сфери дитини, базових якостей, розвитку пізнавальних інтересів, психічних процесів. |
ДНЗ №5
|
Сущенко Олена Василівна, музичний керівник |
Навчально-методичний посібник «Формування у дітей ціннісного ставлення до культурно-історичної спадщини українського народу засобами музейної педагогіки і музичного виховання»
|
У навчально-методичному посібнику представлено перспективне планування музичних занять у народознавчій світлиці для різних вікових груп – молодшої, середньої, старшої. Перспективне планування ґрунтується на кращих зразках культурно-історичної спадщини українського народу з використанням освітніх технологій та інтернет-ресурсів. Висвітлено поліхудожні підходи до проведення музичних занять через інтерактивні форми роботи з дошкільниками. Продемонстровано авторські асоціативні, ментальні картки, мнемотаблиці, які сприяють швидкому засвоєнню музично-пісенного матеріалу, формують у дітей національно-патріотичні почуття. |
ДНЗ №6 |
Луценко Ліна Василівна, вихователь |
Використання фізкультурно-оздоровчих технологій в роботі гуртка «Старт» |
Представлено систему гурткової роботи. Використання нетрадиційних засобів, атрибутів, форм та методів з фізичного виховання сприяє зміцненню дитячого організму. Значна увага приділена різноманітним вправам для запобігання плоскостопості, сколіозу, лордозу. Інтегрування в освітній процес різноманітних засобів фізичного виховання мотивує дітей до здорового способу життя. |
ДНЗ №7 |
Двораківська Інна Анатоліївна, медична сестра |
Практичний порадник «Здоровий спосіб життя в умовах сучасної сім’ї» |
Матеріали, представлені в лепбуці, спрямовані на розширення знань батьків вихованців ДНЗ про дотримання здорового способу життя в родині. |
ДНЗ №7 |
Журавльова Олеся Володимирівна |
Практичний посібник- лепбук «Вітер дме та не вщухає, гру з повітрям починаєм» |
У посібнику представлені практичні матеріали для формування знань дітей про повітря, його значення для життя та здоров’я дітей. Представлені тематичні ігри мають корекційно-навчальні завдання, сприяють збагаченню активного словника дітей, удосконалюють мовлення, розвивають асоціативне мислення. |
ДНЗ №8 |
Корнійчук-Коваленко Світлана Петрівна |
Збірник вправ для розвитку дрібної моторики «Все починається з пальчиків» |
В збірнику упорядковані вправи для розвитку дрібної моторики дітей. Розкрито важливість їх проведення для розвитку психічних процесів малюків. |
ДНЗ №8
|
Заречна Лілія Володимирівна |
Практичний посібник «Лепбокс для дітей старшого дошкільного віку» |
Багатофункціональний практичний посібник для логіко-математичного, сенсорно-моторного розвитку дітей. Акцентовано увагу на проведенні індивідуально-групової роботи з малюками, що значно підвищує рівень засвоєння знань. |
ДНЗ №9 |
Власенко Ірина Василівна |
Методичний посібник «Система роботи з розвитку дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку» |
В посібнику розкрита методика обстеження дрібної моторики рук, представлені апробовані форми, методи, засоби роботи з дітьми по розвитку дрібної моторики. Розкрито переваги сучасних нетрадиційних методик корекційної педагогіки, в т.ч. кріотерапії, каплетерапії, лего-технологій. |
Кращі матеріали освітян-дошкільників міста рекомендовані до подальшої участі у педагогічній виставці «Сучасна освіта Житомирщини-2019». А саме:
Мойсеєнко Н.Ю.- вихователя-методиста ДНЗ №1;
Куберт Н.О. - вихователя-методиста ДНЗ №3;
Гринцевич І.В., Прокопенко О.М. - педагогічних працівників ДНЗ №4;
Сущенко О.В. - музичного керівника ДНЗ №5;
Журавльової О.В. - вчителя-логопеда ДНЗ №7;
Власенко І.В. - вихователя ДНЗ №9.
Бажаємо успіхів та перемоги!
Сучасна освіта Малина
- Кураченко Ю.М., вихователя ясельної групи ЦРД «Сонечко»;
- Петренко А.В., вихователя ДНЗ №4;
- Якимів О.В., вчителя-логопеда ДНЗ №9.